sunnuntai 17. marraskuuta 2013

VV-iltama

Järjestimme syksyn toisen VV-tapaamisen. Ohjelmassa oli herkuttelua (vohvelit, piparit ja glögi) ja tietenkin NEULOMISTA.


Mukana oli jälleen kerran ihania naisia :) Kuvasato jäi vähän vähäiseksi ja kuvien laatu ei tee oikeutta neulojille, mutta ehkä näistä silti välittyy tunnelmaa.


 



"Minun ystäväni on kuin villasukka,joka talvella lämmittää. ja minun ystäväni on kuin niityn kukka joka saa minut hymyilemään..."








Villasukkia on neulottu syksyn aikana oikein antaumuksella!  On hienoa, miten mukana on niin konkareita kuin vasta-alkajia. M toi mukanaan iltaan kassillisen neulomiaan sukkia -mikä tehopakkaus! Itse olin taas hyvin ylpeä yhdestä valmiista sukkaparistani -wuhuu!

Sukkien neulomisessa voi haastaa itseään taitotasonsa mukaan. Osa on haastanut itseään ja kokeillut erilaisia neulemalleja ja osa  puolestaan on nauttinut siitä, miten perussukkaa on voinut neuloa muun tekemisen ohessa.

Olen välillä ihmetellyt, miten paljon yhdet villasukat voivat viestittää. Ne pitävät jalat lämpöisinä, mutta lämmittävät myös sydäntä. Sain itse lahjaksi villasukat ystävältäni, jonka koiraa ja kissaa olin vahtimassa.  Ne ilahduttivat kovasti! Uskon, että lastenkotilapset tulevat myös ilahtumaan sukistamme.


Neulomisen iloa itse kullekin!
-Helena

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti